Reklamacje i zwroty

facebook facebook rss
Home › Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Zwrotu towaru możecie Państwo dokonać w ciągu 14 dni odstępując od umowy.  Warunkiem odstąpienia od umowy jest przesłanie pisemnego oświadczenie o odstąpieniu od umowy podpisanego przez Klienta i odesłanie towaru nie noszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, najlepiej w oryginalnym opakowaniu (dopuszczalna jest sytuacja, w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością). Koszty transportu przy zwrocie towaru ponosi Klient. Produkt powinien być zapakowany w sposób staranny tj. zabezpieczający przed ewentualnymi zniszczeniami w trakcie transportu do sklepu. W przypadku zniszczenia, które nastąpi w wyniku nienależytego zapakowania zwracanych produktów, sklep zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia zwrotu.

W celu odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu towaru wypełnij formularz zwrotu towaru.



REKLAMACJE

1. Reklamacje rozstrzygamy na bieżąco. Szczegółowy opis znajduje się w regulaminie.

2. Jeśli doręczna przesyłka nosi znamiona uszkodzenia tj. posiada dziury, rozdarcia, zagniecenia, zamoczone opakowanie, naderwane taśmy zabezpieczające, prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać rodzaj uszkodzenia, który był widoczny. O zaistniałej sytuacji prosimy niezwłocznie powiadomić Sklep: telefonicznie na numer 664 117 255 bądź mailowo biuro@talerze-kubki.pl.

3. Jeśli doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, lub przesyłka nie była kompletna, również prosimy o pilne zgłoszenie tego faktu do Sklepu.

Prosimy pamiętać, iż w przypadku przesyłki kurierskiej macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po jej odebraniu tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym oraz uiszczeniu zapłaty w przypadku opcji pobraniowej. Jeśli stwierdzicie Państwo, że zawartość przesyłki jest niezgodna z zamówieniem, prosimy o spisanie protokołu w obecności Kuriera. Brak spisania protokołu nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji. Protokół taki jest jednak bardzo pomocny i znacznie przyśpiesza procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu, Klient zobowiązany jest do udowodnienia, iż przesyłka dotarła niekompletna lub uszkodzona.

4. W przypadku opóźnień w doręczeniu przesyłki przez Kuriera, prosimy o zgłoszenie tego faktu do Sklepu. Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić przyczynę i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.



‹ Powrót